Často kladené dotazy

Jak požádám o půjčku?

Žádost vytvoříte jednoduše na hlavní stránce. Pokud už u nás máte hotovou registraci stačí se přihlásit do klientské zóny.

Kolik si mohu půjčit a na jak dlouho?

Maximální výše uvěrového limitu může být až 20 000 Kč. Úrokovou sazbu a výši RPSN zjistíte na kalkulačce na úvodní stránce. Výše schválené částky Vám bude komunikována po vyhodnocení žádosti během několika minut.

Poskytujeme úvěry na dobu neurčitou. Každý měsíc je potřeba uhradit alespoň minimální platbu, která odpovídá měsíčnímu úroku. Čerpat schválené prostředky můžete opakovaně a splatit lze celou půjčku předčasně bez jakýchkoliv sankcí.

Jaké jsou podmínky pro získání úvěru?

Pokud jste starší 20 let, máte české občanství, dva doklady totožnosti, bankovní účet a pravidelný zdroj příjmů, můžeme se spolu rovnou pustit do žádosti o úvěr.

Jaké potřebuji doklady?

U každé žádosti je potřeba doložit občanský průkaz a druhý doklad totožnosti. Jako druhý doklad preferujeme řidičský průkaz. Pokud však nemáte k dispozici řidičský průkaz, tak bude možné pro vyhodnocení žádosti použít i cestovní pas, rodný list nebo kartičku pojištěnce.

Jak dostanu peníze?

Finance odesíláme do 15 minut od schválení žádosti. Pro rychlý převod peněz využíváme platební bránu, která disponuje většinou českých bank. Finance nám nikdy nezasílejte zpět na platební bránu, ale na náš účet 2100857967/2010, jako variabilní symbol vždy uvádějte Vaše rodné číslo.

Ověřujete příjmy u zaměstnavatele?

Každou žádost o půjčku posuzujeme individuálně. V rámci vytvoření žádosti Vás vyzveme k ověření Vašeho účtu online přes službu Kontomatik. Jedná se o bezpečný způsob ověření, který je podporován Vaší bankou. Alternativně je možné zaslat pro ověření úvěruschopnosti výpisy z účtu za poslední 3 měsíce ve formátu PDF. Účet musí být veden na Vaše jméno a obsahovat Váš měsíční příjem.

Kolik zaplatím za vyřízení žádosti?

Vůbec nic. Vyřízení žádosti o půjčku je zdarma.

Potřebuji ručitele?

Nepotřebujete. Pro naši půjčku není ručitel vyžadován.

Jak aktivovat slevu?

Pokud Vám do SMS zprávy nebo e-mailu dorazil slevový kód, tak se stačí přihlásit do klientské zóny a slevový kód zadat do pole „Slevový kód“. Toto pole naleznete pod posuvníkem, na kterém si vyberete částku půjčky.

Nejsem schopen splatit půjčku. Co mám dělat?

Půjčku není potřeba splatit jednorázově. Můžete uhradit pouze minimální měsíční platbu. Její výši naleznete vždy v klientské zóně a v e-mailech, které Vám zašleme po schválení půjčky a při blížící se splatnosti.

Jaké důsledky a náklady s sebou přináší nesplácení půjčky?

Jaké důsledky a náklady s sebou přináší nesplacení půjčky ve sjednaném termínu se dozvíte zde

Kde najdu informace o poskytovateli?

Informace o poskytovateli najdete zde.

Mohu reklamovat poskytnutou službu?

Informace o postupu při reklamaci služby najdete v Reklamačním řádu.

Máte licenci od české národní banky?

Ano, disponujeme licencí od České národní banky.
Seznam licencovaných poskytovatelů půjček naleznete zde